Hala ere, Haur Hezkuntzan ere aplikatzen dira, jaioberrien eta haurren hezkuntzaren beharrizanak ez baitira haur-sektore batentzat soilik (gorrak, itsuak…) baizik eta, 1-5 bitarteko haurrentzat ere beharrezkoak dira.
Aipatutako denboraldi horretan, oinarrizkoak eta esentzialak diren lorpenak lortzen dira, hala nola, buruaren mugimenduen kontrola, esertzearen posizioa, begiaren eta eskuaren arteko koordinazioa, entzumenaren koordinazioa, pertzepzio-gaitasuna, testuinguru berriari egokitutako zentzumenak eta nagusiekin lehenengo harremanak.
Estimulazio naturala eta espontaneoa ez da nahikoa, ez baitu baieztatzen umeak beharrezko eta bezain beste aukerak izango dituela beren garapen egokirako. Ezinbestekoa da haurraren lehenengo urtetik, haren garapena orientatzea, gidatzea eta laguntzea, umearen garapenaren kontrol sistematikoak, urritasunak saihesten edo hezkuntza errazten ahalbidetuko baitu.
Umearen garapenaren lehenengo etapetan, gurasoen jarduerek eta haiek beren umearekiko duten portaera afektiboak eragin izugarria izaten dute umearen garapenaren arlo batzuetan.
Sarrera honetan dagoen argazkia Taringa web gunetik atera dut:
http://www.taringa.net/post/imagenes/4806454/Fotos-de-los-bebes-mas-tiernos-y-dulces.html
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina